Profiel: business development manager met een hart voor samenwerking

Judith de Leede is een multi-inzetbare business partner, die haar sporen heeft verdiend in communicatie, formulemarketing, projectmanagement van joint promotion campagnes, en (complexe) sales- en innovatietrajecten.

Relevante projecten

OntwikkelingssamenwerkingGedurende een aantal jaren was Judith actief als coördinator voorlichting bij UNICEF Nederland en als Education for Development Manager voor UNICEF Internationaal.
Mobility & Travel Assistance Judith was daarna projectmanager bij de ANWB in respectievelijk Den Haag, ADAC in München en Marmassistance in Istanbul
Financiën & Verzekeringen Vervolgens heeft ze in verschillende commerciële functies bij resp. Graydon, Achmea (FBTO, Zilveren Kruis, Interpolis) en DeltaLloyd gewerkt.
Business DevelopmentAls zelfstandig onderneemster heeft zij in een groot aantal sectoren sales- en marketing trajecten begeleid en exportplannen uitgevoerd, zoals voor de NS, ProRail, HeatMatrix, Continux IT, Knetterzeep, Royal Steensma Bakery Ingredients, Snap Perfumes, Little Chicken Serious Game Company, Instituut voor Haar en Gezondheid en Energy Drives Management Consultancy
CoöperatieexpertJudith is één van de eerste regioadviseurs die bij de Coöperatie expert is toegetreden. Zij heeft inmiddels meer dan honderd coöperaties in Brabant en Limburg opgericht, waaronder een aantal Schoongewoon coöperaties en Ons Label Breda.
Gast-docente Social EnterpriseIn blokken van zeven weken geeft Judith gastcolleges aan de Hogeschool van Amsterdam in vakken als Management Organisatie en Beleid, Ondernemerschap en Social Business
Alliance expertsDaarnaast is Judith actief voor de internationale tak van de Coöperatie expert, Alliance experts, waarin ze bedrijven begeleidt naar een exportplan. Zij is ook geaccrediteerd voor het Starters International Business traject van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland, waarbij een voucher van 2400 Euro wordt toegekend aan bedrijven die willen starten met exporteren.